PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z budową ciała



Ars14fan
20-11-08, 21:12
Nie wiem czy jest to moja naturalna budowa czy jak, ale... mam problem z brzuchem. Jestem szczupły, kilka lat grałem w piłkę w klubie, dużo biegałem teraz ćwiczę na siłowni od 2 miesięcy, jednak mój brzuch cały czas jest wystający, nie wiem co z tym zrobić, kiedy go napinam mam widoczne mięśnie, ponieważ kiedyś sporo go ćwiczyłem. Czy macie na to jakies rady , ćwiczenia, cokolwiek?

hardworkOUT
20-11-08, 21:14
za duzo fatu ??

generalnei na brzuch polecam absII

MatekKOL
20-11-08, 21:23
Też mam taki problem ćwiczę brzuch mięśnie są ale ich nie widać przez tłuszcz.... Stosuję różne aeroby biegam pływam jezdze na rowerze, nawet myślałem o fat burnerze z olimpa ale spróbuję dać sobie sam z tym radę.... Zrezygnowałem również ze słodkości (ew. batonik musli, popołudniu ) i inne chemicznie przeparowane jedzenie.
Nie wiem jakieś propozycje jak to spalić czy coś? Próbuję na wszystkie sposoby. Na siłowni trenuję już 4miesiące natomiast brzuch już sporo czasu.

przemek_yo
20-11-08, 21:26
ja juz wiem chyba o co chodzi (tzn wiem jak to wyglada) jak ktos pisze ze cwiczy a jednak ma brzuch wystajacy (on moiw ze cwiczy i jest szczuply, czyli tluszczu pewnie strasznego nie ma). moj kolega takie cos ma, jest szczupy, dobrze zbudowany, ma malo tluszczu a bruch mu wystaje bo jest taki jakby napompowany, taka banka
kiedys byl taki podobny post i lg napisal ze to cos moze z nieprawidlowa praca jelit albo cos takiego
to dotyczy wypowowiedzi Ars14fan'a :)

kamil1141
20-11-08, 21:38
Jest taki preparat bowtrol colon cleanser mój kolega go brał > wypróżniasz zaległy kał i rózne takie rzeczy z jelit ktory sie z biegiem czsau sie tam magazynuje..

MatekKOL
20-11-08, 21:41
:) Ja brzuchu wystajacego nie mam jest płaski tylko mięśni nie widać :P

przemek_yo
20-11-08, 21:59
MatekKOl - to tluszcz zrzuc
pzdr

fanatykkkk
20-11-08, 22:38