PDA

Zobacz pełną wersję : nauka ciosów



.Smile
11-11-08, 00:32
otóż, na mojej siłowni postawili worek treningowy. Chciałbym się trochę podszkolić w szybkości uderzeń i sile (mój lewy prosty jest żałosny :D). Nie mam pojęcia jak zacząć, jestem w tych sprawach zielony. Posiada ktoś jakiś art, film video lub jakieś własne doświadczenia ze swoich pierwszych kroków? Stawiam sogi, pozdro.

Hasos
11-11-08, 12:16
Samemu ciężko się nauczyć. Pozatym u mnie też lewy jest słaby ale prawy jest dobry a jak mam prawy prosty dobry to lewy prosty nie potrzebny;)

feelthekick
11-11-08, 13:39
szybkie, lekkie ciosy lewą pięścią - to da ci refleks, no i troche "obycia" z lewą ręką.
Dobra jest tez kominacja jebniecie prawym + lekki, ale szybki cios lewym.
pozdro

pan.wiesiu
11-11-08, 13:59
jak juz wielu slusznie na tym forum zauwazylo najlepiej zaczac w klubie lub pod okiem jakiegos doswiadczonego boksera. ale jesli nie masz takiej mozliwosci zacznij od prostych kombinacji: lewa, prawa, l,p, sierp, l,p, hak.

poszukaj (lub zakup) swietne, moim zdaniem, instruktarze basa ruttena.

pozdrawiam;
wiesiek

DiscoKing
12-11-08, 10:51
Ogólnie to chłopaki nie ogarniacie za bardzo boksu. Sam z podręczników nie nauczysz sie boksować.. Jeżeli nie chcesz lub nie masz możliwości nauki w klubie. To możesz tylko postukać sobie w worek dla własnej satysfakcji bo twoje ciosy będą bardzo mijać sie z poprawnym wykonaniem.

patryk1336
12-11-08, 16:09
czemu nie ogarniaja ja mysle ze poprostu chlopak chce troche ponapiepszac w worek a zabardzo niewie jak sie do tego zabrac popatrz sobie na necie ruzne filmiki i duzo mozna sie nauczyc no wiadomo nienaczysz sie nic na perfect ale sile udezenia poprawisz itp zawsze to cos :) a jak tak niewiesz jak to poprostu se poudezaj troszke na rozgrzewke rece nogi i wszystko niema co tam sie uczyc zlych nawykow pozdrawiam :)

.Smile
13-11-08, 15:52