PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup sprzętu.



TROY
14-10-08, 20:28
Cześć mam 25 lat na imie mi Adam. Doczynienie z ćwiczeniem mam niewielkie 4lata temu dzwigalismy z kumplami w garażu ale to nie było to. Teraz po dłuzszej przerwie pora zacząć trenowanko. Chce skompletować sprzęt problem w tym że nie wiem jaką kupic ławke za dużo miejsca w pokoju to nie mam jak sadzicie dobre sa te ławki składane? Słyszałem też że dobrym rozwiązaniem jest ławka z możliwością skośnego ustawienia pomagająca na ćwiczenia środka klatki. Jestem w tym zielony także pokierujcie mnie. Z góry wielkie dzięki.

marbo-sport_pl
14-10-08, 22:26
Witam!
Jakim budzetem dysponujesz? To stworze Ci kilka zestawow :)
Pozdr.
Michal

TROY
24-10-08, 16:51
Wstępnie 800- 1000 zł

TazeR
24-10-08, 21:04
http://www.marbo-sport.pl/p,pl,96,marbo+semi-pro+-+lawka++stojaki++wyciag+-+zestaw+ii.html

Dobry zestaw. Jezeli ja mialbym cos takiego kupic to zrezygnowalbym z wyciagu (jezeli mozna) i kupil wyciag stojacy nie mocowany do lawki.

wil-qu
24-10-08, 21:15
ten też nie jest najgorszy, sma taki mam :)
http://www.marbo-sport.pl/p,pl,94,marbo+home+-+lawka+mh-l014++stojaki+wzmocnione+mh-s002++modlitewnik+mh-l005+++wyciag+do+sciany+mh-w001.html

TazeR
24-10-08, 21:16
Ale ten nie ma ani stacji na nogi, ani mozliwosci zamontowania jej :)

wil-qu
24-10-08, 21:54
Ale ten nie ma ani stacji na nogi, ani mozliwosci zamontowania jej :)

nogi zawsze moze cwiczyc w inny sposób :)

tojaaa
25-10-08, 14:27
kolego napisz ile masz wzrostu i ile ważysz (ważne przy wyborze ławki) i jaki masz aspiracje:smile: (ile wyciskasz i ile oczekujesz ze sprzęt wytrzyma)