PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o parę porad jak ćwiczyć



Sosna91
11-10-08, 20:47
Witam. Mam 17 ważę 80kg przy wzroście 186cm ćwiczę od 2lat bardzo amatorsko, mianowicie bez rzadnych przyrządów, Tylko drązek na drzwiach a od 2 miesięcy ćwicze już mniej amatorsko tzn, mam już chociaż ławeczkę, 2 sztangi proste, 2 hantle o róznej wadze i ok 100kg tego żelastwa, do tego ten drązek, sprężynki, i taka sprężyna włąsnoręcznie robiona. i kupiłem teraz worek 100/45cm ale jeszcze go nie wypchałem,

Nie brałem jeszcze żadnych odżywek itp. Jadam co mi do gardła wpadnie, ale ostatnio zacząłem pić trochę servatek, maślanek, mleka.

Przez wakacje ćwiczyłem codzinnie intensywnie zarówno w domu na pseudo siłce jak i w pracy fizycznie.

Dopiero nie dawno dowiedziałem się że nie powinno sie cwiczyć codziennie, przeczytałem cały internet ale i tak nie wiem jak dla siebie dobrać odpowiedno, nie wiem czy trening na mase, siłke Ja ćwiczę na siłę i żeby ładnie wyglądać nie chce być taką ogromną pompą xD

Teraz ćwicze co drugi dzień i ćwiczę następującą, (czasami trochę się rózni)

z 10min rozgrzewka rozciąganie, 2 pompki 2 przysiade takie tam.

1. wyciskanie na ławce prostej 10x 40kg
2. biceps, 20x hantlem 10kg prawą poźniej lewą ręką.
3. nie wiem czy to sie jakoś nazywa ale klękam przy ławeczce biore hantelka i tak dłońmy ruszam góra dół 75x-100x aż już nie mogę i mam bardzo twardę za dłonią do łokcia
pózniej
4. na drążku podciągam sie 10-12x
5, kładę się na ławeczce i podnosze nogi do góry zginając w kolanach 50x
6. rozpietki 10x 10kg
7. znów na ławeczce prostej, tym razem 10-15x 55kg
8. tez nie wiem jak to sie nazywa ale biore te 2 10kg hantelki staje w rozkroku i z ziemi na wyprostowanych rękach próbuje ręce podnosić tak 10x
9. na biceps biore gryf prosty (niestety nie mam łamanego) i 10x 25kg
10. ustawiam sobie ławeczke na skos i wyciskam sznage 25kg 20x
11. znów kładę się na ławeczce i podnosze nogi do góry zginając w kolanach 50x
12. znów na drązek 10x