PDA

Zobacz pełną wersję : [Pomoc] przyrost siły i masy



stażek
13-03-06, 07:44
witam

mam 20 lat. Ćwiczę na siłowni już od ponad roku, z małymi i dużymi przerwami. Przez ten okres czasu nie wspomagałem się żadnymi używkami. Obecnie ważę 80 kg przy wzroście 177 cm (moja wcześniejsza waga wynosiła 75). Od ponad miesiąca stosuję ścisłą dietę (płatki z mlekiem owocami, kasza gryczana, ryż, itp.) - staram się jeść kilka posiłków dziennie.
Chcialbym się dowiedzieć jakie zastosować suplementy. Myślalem o kreatynie, hmb, glutaminie i l-karnitynie (?) firmy Olmp. Doradzicie coś???

Limak
13-03-06, 09:55
chyba nie ten dzial

vanadi
15-03-06, 07:26
proponuje gainera mct i jakas kreatynke moze byc tcm;)
karnityne odstaw to taki słaby bajer na odchudzanie nie pomoze przy wzroscir siły.hmb tez szkoda kasy

vanadi
24-03-06, 20:49
a wogole co tu taka mania z carbo? carbo zostawcie spirinerom przynajminej ich nie zaleje.tym co chca zdrowej masy proponuje gainera i do tego jaks kreatyne i tyle kombinowania.
nie ma to jak nadmiar kalori i dobra kreatyna. przy dobrym trniengu i diecie po miesiacu nawe 15 kg na klate idzie wjechac

gangster
25-03-06, 13:07
monohydrat kreatyny i gainer np XXL treca.Na pierwszy cykl starczy.

David
25-03-06, 13:19
zamiast gainera proponuję karbo bo białko z gainera bedzie utrudniać wchłanianie kreatyny :smile:

gangster
25-03-06, 13:27
zamiast gainera proponuję karbo bo białko z gainera bedzie utrudniać wchłanianie kreatyny :smile:


Wyjasnij dlaczego bialko z gainera mialoby utrudniac wchlanianie kreatyny?
Tluszcze owszem.

David
25-03-06, 13:33
sam się tego niedawno dowiedziałem :razz: zajżyj do tematu kreatyna w tym dziale :mrgreen:

gangster
25-03-06, 14:05
Bialko nie zmniejsza dzialania kreatyny.Najlepszym rozwiazaniem jest jest laczenie kreatyny z carbo i bialkiem.Ale bialeczko drogie,wiec tansze rozwiazanie to kreatyna z glukoza,30 minut pozniej gainer.

sławo
25-03-06, 14:05
jeśli wymiesz kreatynę z gajnerem będzie gorsza wchłanialność