Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problem z waga

idzi
04-10-08, 11:42
Witam

Jak w temacie mam problem z waga ;/ mam 185 cm i waze 78kg jestem studentem... myslalem ze to ze zyje na swoim... bez mamy i jej obiadkow jest przyczyna mojej wagi lecz na 3 miesiace wakacji wrocilem do miasta rodzinnego i zero efektow nic nie przytylem... cwicze regularnie od 2lat z sila nie mam problemow bo w wyciskaniu mam bardzo dobre wyniki ale wygladam bardzo dziwnie jak mnie komentuja kumple z silowni " taki chudy a jeban... silny" palnuje kupic sobie jakiegos gainera i aminokwasy... mysle ze takie polaczenie dalo by troche kg lecz chce kg masy nie tluszczyku... co polecacie ? jakiego gainera ? co do aminokwasow myslalem o animal Pak ale nie wiem czy to dobry wybor... co do $$ uwazam ze nie ma co oszczedzac i wole zaplacic wiecej ale kupic cos dobrego

skajłoker
04-10-08, 11:51
na gainerze napewno wyłapiesz troche tłuszczu bo to jest nieuniknione poszukaj jakiegoś gainera ze stosunkowo duzą zawartością białka na 100g.Kup monster massa bo sprawdzony i dobry

slim shady
04-10-08, 12:05
aminokwasy bedziesz miał juz zawarte w gainerze wiec nie musisz ich kupowac, z tego co napisałes wnioskuje ze albo nie masz diety albo masz bardzo słaba, pamietaj ze gainer ma byc tylko dodatkiem Twojej diety nie podstawa

jasiu1910
04-10-08, 14:27
Jak w temacie mam problem z waga ;/ mam 185 cm i waze 78kg

hehe ja mam 186 i waga 76 kg a ze swojego wyglądu jestem zadowolony :D

wracając do tematu: podstawa to dieta (ale nie ta studencka :)) dużo posiłków (5-6) jeśli martwisz sie o tłuszczyk to zbilansuj kalorie i do tego dodaj gainerka (polecam Mutant Mass z PVL) do tego BCAA i jazda

idzi
04-10-08, 15:03
ja sie zdrowo odzywam i raczej przebieram w tym co jem... zadnych fastfood'ow tylko zdrowa zywosc.... potrzebuje wlasnie odzywki na uzupelnienie brakow w jedzeniu... czytalem na forum ze niektore shake sa ochydne w smaku a jak monster mass ? da sie jakos go ze smakem "zjesc" ?

skajłoker