PDA

Zobacz pełną wersję : Creatine Micronized 200 mesh + Taurine Pomocy pls.

koza1316
03-10-08, 19:01
Witam !!!

JEstem nowy na tym forum i mam kilka pytań. Więc zaczne od początkuMam 16 lat, 72kg, 180 cm wzrostu i zaczołem ćwiczyć na siłce miech temu. Więc jestem zielony w tym dziale Chodze do takiej sql gdzie trzeba jakoś wyglądać ( koks ;)) No i i postanowiłem sobie kupić Creatine Micronized 200 mesh + Taurine proszek. I biore ją trzeci dzień (Dawkuje jak zaleca producent). Ale mam kłopot, bo mój tryb życia nie pozwala mi na dokładną dietę i nie wiem czy to nie zaszkodzi mi albo czy creata nie będzie poprostu działać. Czy jak będe brać jakieś witaminy to one uzupełnią ewentualne braki ??Jak tak to jakie polecacie ? A i jeszcze jedno kiedy będę widział że to działa ?? Z góry dziękuję i przepraszam za niektóre pytania, dla niektórych to może oczywistość

pozdrawiam !

slim shady
03-10-08, 20:51
co to za szkoła ze trzeba byc koksem ? moze jestes w więzieniu :P
Bez sensu zrobiłes z tą Kretą, powinienes miec 6 miesiecy stazu nie jeden, najlepiej jakbys odstawił i wzioł z te 5-6 miesiecy, żadne witaminy nie zastapia Ci pełnowartosciowego posiłku, niestety musisz opracowac porządną diete (po wymiarach domyslam sie ze na mase) i trening, http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=8273
efekty sam powinienes zauwazyc, chociaz po miesiacu stazu nie oczekuj cudu, skoro wspomniałes juz o witaminach warto sie zaopatrzec w kompleks witaminowy(znajdziesz specjalne w sklepach z odzywkami)

koza1316
03-10-08, 21:12
Chodze do takiej szkoły gdzie są ,odchyły' i nie wiadomo co komu do głowy strzeli. Krety rzczej nie odstawie bo jak już zaczołem to skończe. Zaraz coś sprubuje sklecić z tą dietą, po witaminy w poniedziałek skocze ;) A mam jeszcze pytanie, co może oznaczać dla mnie nitrobolon w sęsie czy jest bezpieczny (w miarę ) i kiedy to moge stosować ?

slim shady
03-10-08, 21:28