Zobacz pełną wersję : Universal Animal Flex
Witam.
Chciałbym się spytać Was o opinię na temat tego produktu --------> Universal Animal Flex.
Czy brał to ktoś z Was i jakie były efekty, czy warto za tą cenę itd (może ktoś poleci coś innego na problemy ze stawami , konkretnie z łokciami), bo nie znam się na produktach na (podobno) regenerację stawów, możliwe że będę musiał mieć z tym pierwszy raz do czynienia :|
Wszystkie opinie mile widziane, oczywiście szczególnie tych którzy korzystali bezpośrednio z usług tego produktu.:)
Pozdrawiam Tomek
dobry produkt . polecam. ale cos gdzies slyszalem o chrzastce rekiniej podobniez najlepsze :)
acha, tam pisze że w zawartości też jest chrząstka rekina, a brałeś może to ??, jak ktoś ma jakieś inne jeszcze propozycje to niech pisze , bo universal to dobra firma ale wiadomo że też płaci się za markę, może w tańszych cenach też są jakieś godne polecenia produkty :)
pralem bo tez mialem maly broblem glownie nadgarstki i po animalu jakby reka odjal . no tak ale czysta chrzastka rekinia jest bardzo droga i ciezko dostepna
co za blad spalilem sie ze wstydu ale to poprostu przez to ze szybko pisze na poczatku powinno byc BRALEM :P
dexterinio
01-10-08, 20:46
Miałem problem z nadgarstkiem i z kolanem(wykręcone) polecono mi glukozamine z wyciagiem z chrastki rekina o nazwie Stabil Forte. Wychodzi to co prawda drogo bo suplementacja trwa ok 3-4 miesiecy a opakowanie ktore starcza na 20 dni kosztuje ok 20 zl. Ale warto naprawde stawy dzialaja idealnie bol zniknal do tego opaska ousztywniajaca i czuje sie jak nowo narodzony naprawde polecam
Animal Flexx - przereklamowana rzecz. Lepiej zakupic tanszy odpowiednik No chyba, ze ktos woli szpanować firmą Fitness Authority
Ważne żeby działało, może być nawet ze sklepu po 4 złote jak ktoś lubi szpanować xD