Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Mięsien prosty brzucha

HONDA_
27-09-08, 12:12
Witam. Liczę bardzo na waszą pomoc. Trenuję siatkówkę już od około 7 lat. I mam problem z mięśniami brzucha. Ćwiczę je także na siłowni. Staram się je wzmocnić, lecz nie zajechać. Na początku tego roku miałem "niby" naderwany mięsień brzucha ( tak mi lekarz powiedział ) zrobiłem sobie przerwę, rehabilitacja i wszystko wróciło do normy. Na początku września ( po przerwie letniej) znowu sobe nadwyrężyłem to miejsce ( poniżej lini bielizny ). To była moj wina tym razem gdyż nie rozgrzałem dobrze mięśnia. Odpocząłem tydzieńi wszystko wróciło do normy. We wtorek, środę i czwarte ( w tym tygodniu) grałem mecze. W czwartek poczułem znowu ten sam ból, lecz nie w tym mijescu co zawsze lecz wyżej. Tak jak powiedzmy jest "sześciopak" to środkowa "kratka" po lewej stronie. Smaruję maściami i powoli przechodzi. Co mam robić abym mógł regularnie grać ?? ;/ Pomóżcie temat sogowany. Jeśli coś nie jasno napisałęm pytajcie.

przemek_yo
27-09-08, 12:24
to dosc wysoko cie boli? tak? naderwania, nadciagniecia miescni to smierdzaca sprawa bardzo jest, tym bardziej przy tak aktywnym sportowo trybie zycia ;) najlepiej do lekarza isc, on wie wiecej od nas ;p jak masz tam jakies nadciagniecie czy cos takiego to kaze Ci odciazyc miesien, czyli znowu usadzi cie na kanapie na miesiac albo dluzej

HONDA_
27-09-08, 12:32
W dupie ma lekarzy!! Oni nic nie potrafią ! Co z tego, że mi przepisze maść i powie żebym nie przeciążał mięsnia. Ja sam to wiem. Byłem z tym na początku ( za pierwszym razem ) u lekarze to mi idiota pierdolony powiedział, że już nie zagram. Kretyn. a jakoś grałem przez pół roku i nic mi się nie działo. Oni tylko na kasę czekają. Nie ide do żadnego lekarza. Liczę na inne odpowiedzi.

przemek_yo
27-09-08, 12:36