PDA

Zobacz pełną wersję : Witam



S O N E Q
01-10-06, 22:18
Witam zacznę od tego że jestem nowicjuszem w sportach siłowych . Chciałbym ułożyć pierwszą dietę MASOWĄ . moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 1824,8 (wiem że niedużo %-)). Sam nie ułożę dobrej diety , więc chciałbym prosić zainteresowanych pomocą o kontakt avlan@o2.pl , lub pisać tu :) .... Dziękuje i pozdrawiam

sławo
02-10-06, 11:44
skoro obliczyłeś sobie zapotrzebowanie kaloryczne
to może spróbuj ułożyć sobie diete

LUKI
03-10-06, 21:29
hmm.. jak to liczyles? ile wazysz?

Emiliooo
04-10-06, 01:01
1) mnożymy wagę x 24h = podstawe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2) mnożymy BMR x współczynnik aktywności = twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne!

Współczynniki aktywności:
1 bardzo aktywny => 1.4 - 1.5 (Codzienne intensywne ćwiczenia + praca fizyczna przez wiekszą cześć dnia)
2 aktywny => 1.3 - 1.4 (Codzienne intensywne ćwiczenia + praca na nogach)
3 średni => 1.1 - 1.2 (ćwiczenia 3 razy/tydzień + praca siedząca)
4 nisko = 1 (brak ćwiczen + praca siedząca)

[ Dodano: 2006-10-04, 00:05 ]
MOZE TO CI POMOZE

Jak układać posiłki?
1)rano - po przebudzeniu warto jak najszybciej zahamować katabolizm, który w wyniku prawie 8 godzinnego "nocnego postu" jest nad wyraz nasilony. W tym celu połykamy kilka kapsułek aminokwasów, glutaminy, tauryny, lub jak nie mamy żadnych suplementów pod ręką pijemy szklankę soku owocowego i przechodzimy do porannej toalety;-).
Pierwszy posiłek powinien charakteryzować się sporą dawką węglowodanów złożonych, które będą dostarczać nam energię na następne 3 godziny.
Przykładowo:
śniadanie (7:00)
100g płatków owsianych
0.5l mleka 2%
1 banan