PDA

Zobacz pełną wersję : Trening dla pracującego



dragonikow
08-09-08, 07:39
Witam,

Chciałbym zacząć trening na siłowni lecz obecna praca (3 zmiany) po pozwala mi na systematyczne ćwiczenia tj. o tej samej porze dnia. Czy moge zrobić,jakby to nazwać, mieszany trening tj. pon, środa, piątek tyle żę nie o tych samych godzinach? Czy taki trening ma sens? Z góry dziękuje za odpowiedzi

Reflex__88
08-09-08, 07:57
napewno lepiej będzie jak poćwiczysz niesystematycznie niż jak bys wogóle nie ćwiczył... pamiętaj tylko o dobrym odżywianiu i wypoczynku w miare możliwości... jak nie będziesz odpoczywał to efekty będą słabsze ale będą...a jedzenie to podstawa...

dragonikow
08-09-08, 08:04
co byś polecał do takiego typu treningu? Jak narazie to jem mało a często bo to przynosi efekty jeśli chodzi o spadek wagi (w ciągu miesiąca schudłem z 93 do 82kg) jem dużo warzyw, chleb razowy i ograniczyłem cukier

Reflex__88
08-09-08, 08:10
nie znam się na jedzeniu zbyt dobrze, jakim cudem schudłeś tyle?? w hucie pracujesz?? :D poczytaj w dziale "Dieta" na ten temat... w pracy pewnie masz mało czasu na jedzenie to możesz zastosować gainera ale staraj sie jednak jeść naturalne jedzenie i jak najmniej przetworzone... pracowałem kiedys po 16 h czasem i w rózne dni tygodnia chodziłem do pracy w zalezności od ustalonego grafiku więc znam ten problem...

dragonikow
08-09-08, 08:48
n jakim cudem schudłeś tyle?? w hucie pracujesz?? :D

Tak jak ci napisałem: Jedz mało a często - wtedy metabolizm ci na okrągło pracuje i to jest nalepsza dieta a nie jakies tam diety cud

Reflex__88
08-09-08, 09:00
ja tam jem dużo i często i nie tyje... :P redukować też nie mam za bardzo co... :P

asik
10-09-08, 05:42
Praca na 3 zmiany nie stanowi żadnego problemu z siłownią( sam pracujęna 3 zmiany). Problemem jest tylko utrzymanie dobrej diety( w pracy nieraz ciężko znaleść czas by jesc co 3h).

VegetaSSJ3
10-09-08, 07:56