PDA

Zobacz pełną wersję : Białko



chudney
03-09-08, 21:08
Witam,
ćwiczę nie długo bo dopiero pół roku. Przez ostatnie 2 miesiące brałem Gainera z Olimpa. Cel który założyłem udało się osiągnąć - przytyłem przez te 2 miesiące 10kg i ważę tera 79kg. Teraz zacząłem brać Białko z Trec'a. Problem tkwi w tym że podczas cyklu na Gainerze bardzo urósł mi brzuch. Teraz zacząłem się zastanawiać czy białko również będzie działało w ten sposób na mnie - czy nadal będę tył na brzuchu?
Kolejne pytanie. Jeżeli zrobię przerwę w treningach (np. miesiąc albo dwa) to czy będę miał duże spadki po tym białku?
Jestem początkujący dlatego proszę o wyrozumiałość. ;)
Pozdr.

slim shady
03-09-08, 22:42
po białku nie bedziesz tył, wrecz przeciwnie moze podrzeźbic troche , po białku nie bedziesz miał spadkow ale ogolnie powinno ci sie podtrzymac w miare jak wyrobiłes to na czysto, spadki zawsze moga sie zdarzyc ale lepiej cwicz regularnie

steven
03-09-08, 23:10
a więc tak jestem tu nowy:P ale postaram sie pomóc koledze ...białko zależy jakie bo masz rózną zawartośc procentową jezeli zalezy ci na czystej masie mięsniowej zaznaczam mięsniowej to bardzo dobre jest białko 90tka tzw izolat lecz jedyny minus takiego białęczka to wysoka cena..białko 80tka tez dobra i tez sie na takim białęczku nie zalejesz natomaist meiszanki typu 50/50 i inne gainery są ci raczej nie wskazane jezeli psizesz ze cie zalało..najpierw musisz przeanalizować swoją diete i obliczyć czego ci w niej brakuje czy węgli czy białka ale z tego co widze jak mówisz ze cie zalewa to chyba węgli masz za dużo i wypadało by zrobić ich redukcje w diecie.A najlepszym rozwiązaniem byłoby odstawienie tych odżywek i ułozenie sobie poządnej diety:)a co do spadków po białku to lajcjik tym sie nie martw

u.waw.pl
03-09-08, 23:34
Tyjesz gdy przekraczasz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, a nie wtedy jak jesz za dużo węglowodanów.

"po białku nie bedziesz tył" <-- to już zależy od ilości tego białka

tm7
03-09-08, 23:40