Zobacz pełną wersję : Pomoc dla poczatkujacego
Witam !! Mam 19 lat 173 cm wzrostu, waze 69 kg. Chodze na silke od 2 miesiecy. Chodze po to aby nabrac postury i uksztaltowac sylwetke, nie chce byc jakims kulturysta tylko poprostu chce dobrze wygladac jak wyjde na plaze :) Przez te 2 miechy cwiczylem sobie po swojemu ... i tak np pon - klata i triceps, wt - nogi i biceps, sr- plecy i barki , czw - wolny, pt- brzuch. Noi tak sobie cwiczylem do tej pory az ostatnio zrobilem sobie 6 dni przerwy i po tych 6 dniach wygladam strasznie :| Jakby wszystkie miesnie mi opadly ;( klata wisi, brzuch tez dupa kur** duza biceps jakis maly, triceps tez. Noi sie wkurwi ... Zwracam sie do was o pomoc w dobraniu jakiegos treningu odpowiedniego i skutecznego dla mnie. Mam zapal chce cwiczyc ale jestem zielony w tym i potrzebuje pomocy. Czekam na odp. Pozdro
Poszukaj tutaj:
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=3577
Może znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie
slim shady
31-08-08, 22:15
hehe dlatego zaczeły wisiec bo przestały byc napompowane, przejzyj sobie przykładowe treningi
Czyli jak bede trenowac na podst ktoregos z treningow na mase z tad http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=3577 to nie bede wisiec ??
Dokladnie.
Pozadna dieta i trening i bedzie dobrze. Efekty nie przyjda blyskawicznie. Pol roku to minimum.
Wytrwalosci zycze.
A mozesz jakas diete polecic ??
slim shady
31-08-08, 22:56
Dieta na mase dla 69-70kg from zizu
Śniadanie 7 – 00
Płatki owsiane 80g
Mleko 0,5% 300g
bialy ser 100g
II Śniadanie 9 – 40
Jajecznica z 5 jaj
bułki razowe 2szt.
III Posiłek 12 – 20
srek wiejski 250gr
pieczywo razowe 150gr
Posiłek przed treningowy
Ryż brązowy 80g
filet z kurczaka
Oliwa z oliwek 10g
Od razu po treningu
Glukoza 50g,jak nie masz to kakao/sok
makaron razowy 100gr
Posiłek po treningowy (ok. 40 min. po treningu)
Tunczyk 1puszka: )
pieczywo razowe
Kolacja ok. 22 – 30
biały ser 100gr
oliwa z oliwek
Dieta na mase dla 64-65 kg from zizu
7:00
mleko 250 ml
płatki owsiane 90gr