markar83
26-08-08, 17:49
Witam, mam 25lat i ćwiczę od 8 lat z małymi przerwami. Jak zaczynałem ważyłem 65 kg i doszedłem bez koksu do 104kg, ostatni rok to ćwiczenie bez rytmu i olewanie (miałem pracowity rok i to z tego tak wyszło). Wpompowałem trochę kreatyny, gainerów, glutaminy. Teraz ważę 95kg przy wzroście 189 i zaczynam dalej już 4 tygodnie dymam i powoli powracam do wagi. Zakupiłem odżywki które mam zamiar brać za miesiąc, ale mój problem polega na tym że pogubiłem się co z czym można:
-VPX NO Shotgun (wiadomo że 40 min przed treningiem i tylko wtedy)
-Biogenix HMB (po 2 tabsy przed i po trenie, w dni nietreningowe na czczo i przed snem)
Universal Storm (w dni treningowe na czczo i 30 min po treningu, w nietreningowe tylko na czczo)
-Uniwersal Animal Pac (pół godz. po posiłku przedtreningowym i w dni nietreningowe pół godz. po śniadaniu)
-Ostrowia WPC( i tu zaczyna się problem kiedy?)
Głównie chodzi mi o to że po trenie trzeba dużo węgli no i zamieżam wciągnąć jakiś ryż czy makaron bądź chleb z miodem no i co dalej czy storm można razem z tym? czy najpierw storm a potem węgle no i kiedy białko bo to też zaraz po trenie czy mam coś z tych potreningowych mieszać wiadomo że unikać tłuszczu przy braniu kreatyny. Tu mam problem. Z góry dzięki za odpowiedzi.
-VPX NO Shotgun (wiadomo że 40 min przed treningiem i tylko wtedy)
-Biogenix HMB (po 2 tabsy przed i po trenie, w dni nietreningowe na czczo i przed snem)
Universal Storm (w dni treningowe na czczo i 30 min po treningu, w nietreningowe tylko na czczo)
-Uniwersal Animal Pac (pół godz. po posiłku przedtreningowym i w dni nietreningowe pół godz. po śniadaniu)
-Ostrowia WPC( i tu zaczyna się problem kiedy?)