PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o radę

smaler
07-08-08, 15:19
Witam. Damian jestem tak apropo, początkujący. :P
Postanowiłem zrzucić troszkę zbędny kilogramów i popracować nad sylwetką.
Na początek chciałbym podkreślić, że nie chodzi mi tutaj o rozbudowanie klaty ramion czy bicepsów do ogromnych kształtów. Chciałbym po prostu zrzucić kilka kilko i przybrać na masie mięśniowej - ładnie wyrzeźbić ciało.
I teraz mam do was pytanie, ponieważ ćwicze w domu codziennie, są to ćwiczenia na bierzni czyli bieganie ok. godzinki i poźniej troche ćwiczeń na drążku, z hantlami, kilka ćwiczeń z własnym ciężarem, brzuszki na ławeczce itp. Przechodzimy powoli do sedna sparwy. :) Szukam dobrej odżywki, która pomoże mi spalić tłuszcz i rozbudować mięśnie ale tak, żeby jak poźniej przestane ćwiczyc dłuższy odkres czasu mięśnie nagle poszły z pyłem. Chcę takiej odżywki która zapewni mi stały i dobry efekt, nie zależy mi na czasie działania podstawą jest właśnie stały efekt. Doradzicie coś? :D Słyszałem o odżywce HMB mogę dać link do allegro ale teraz go nie wkleje bo nie wiem czy nie dostane bana za reklame.

Reflex__88
07-08-08, 17:37
HMB pono rzeźbi ale cudów nie zdziała napewno, do tego musisz mieć dietę odpowiednią... a innych supli nie znam które by wpływały na przyrost masy i zrzucenie zbędnych kg jednocześnie... poczytaj coś w dziale "Dieta" i poszukaj jakichś dobrych spalaczy ja sie na nich nie znam bo nigdy nie używałem...

dominator875
07-08-08, 18:08
HMB +l-karnityna poleci Ci w huj jak bedziesz dobrze jadl i trenowal
tylko te suple wciagaj 2 miechy najbidniej i efekty ujrzysz mlodziencze:)

tm7
07-08-08, 18:12
zacznij od diety, zobacz co się będzie wtedy dziać i dopiero zastanów się nad odżywkami , czy jeszcze będą ci wtedy w ogóle potrzebne, bo sam piszesz że nie chcesz jakiś niesamowitych wymiarów mieć, a to da się zrobić na samej diecie :)

terrorsiejem
07-08-08, 20:15