Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Prosze o Opisy Ćwiczeń!

djwave
05-08-08, 10:43
jestem początkującym kulturystą i prosze was o rady dotyczące wykonywania ćwiczeń mam swój plan treningowy ale nie wiem jak wykonywać niektóre ćwiczenia takie jak: "spinanie tułowia w leżeniu" , "wyciskanie francuskie oburącz sztangielki za głową w siadzie" , "unoszenie sztangielek bokiem w góre stojąc" "uginanie nogi z krążkiem stojąc na podwyższeniu" "podciąganie sztangielek w opadzie tułowia oburącz nachwytem" "Uginanie ramion ze sztangielkami podchwytem stojąc" "podciąganie sztangielki w opadzie tułowia chwyt młotkowy" "Uginanie ramion ze sztangielkami chwyt "młotkowy" siedząc" "Skłony „Dzień Dobry” z krążkiem na karku"

Byłbym bardzo wydzięczny za szczegółowy opis tych ćwiczeń. POZDRO

12uxerbq34
05-08-08, 11:00
1."wyciskanie francuskie oburącz sztangielki za głową w siadzie" - polecilbym wyciskanie lezac na lawce < mniej obciaza kregoslup >
2."unoszenie sztangielek bokiem w góre stojąc" - lapiesz w rece hantelki , rece lekko zgiete i unosisz na bok tak aby rece i barki tworzyly jedna linie :) mozesz ewentualnie hatelki unosic lekko do przodu wtedy jest ladne napiecie przednich aktonow
3."podciąganie sztangielek w opadzie tułowia oburącz nachwytem" - dobrze jest miec pas w tym cwiczeniu. Najwazniejsze to PROSTE PLECY !! stajesz w lekkim rozkroku , nogi lekko zgiete i podnoszisz sztange do brzucha
4."podciąganie sztangielki w opadzie tułowia chwyt młotkowy" - najlepiej robisz na jednej hantelce i raz lewa raz prawa reka. Opierasz sie o laweczke jedna reka i kolanem drugia noga na ziemi lapiesz hantelke i sila miesnia czworobocznego przyciagasz do tulowia na wysokosc pachy :)

12uxerbq34
05-08-08, 11:03
1."Uginanie ramion ze sztangielkami chwyt "młotkowy" siedząc" - najlepiej robic na laweczce pochylonej o 60 stopni , lapiesz ciezaki i podnosisz tak zeby zachowac stale napiecie miesnia (nie da samych barkow !!)