PDA

Zobacz pełną wersję : Cykl

Tukan
04-08-08, 14:27
Witam wszystkich !
Mój staż treningowy troszkę ponad rok, mam prawie 18 lat, ważę około 75kg przy wzroście 175cm. Tak więc jestem początkującym pakerem :)

Chciałem zacząć cykl od zaraz jednak z pieniędzmi krucho i potrzebuje rady
tania glutamina + tania kreatyna + tanie białko najlepiej izolat jeśli nie to wpc (wpc według mnie najlepsze i w przystępnej cenie to whey protein complex olimpu)

Chciałbym wydać na to najlepiej 150zł, ale wiem że to raczej nie możliwe...
Tak więc proszę napiszcie tanie i dobre suple tak żebym był zadowolony a i w kieszeni nie zrobiło się całkiem pusto.

terrorsiejem
04-08-08, 15:02
za 150 pln to ty możesz kupic waciki :) nie kupisz gluty krety białka nawet na 1/2 cyklu.
podaj jaki jest twój staż,cel, to wtedy coś pomyslimy nie nad takim połączeniem ale może uda sie znaleźc coś innego ciekawego :)

12uxerbq34
04-08-08, 15:21
tanie i dobre ? nie w kultyrystyce :) tak jak terror napisal jaki masz cel ? przypuszczam ze najbardziej zalezy na masie wiec prosty zestaw : kreatyna < np. zielona Vitalmaxa> i gainerek np.Mass XXL <firmy trec> , Gain Bolic 6000 < olimp> , lub Gainer2 <vitalmax - dobre rozwiazanie> :)

Tukan
04-08-08, 15:32
No mój cel to mięśnia jak to w kulturystyce jednak tak jak pisze kolega wyżej kreatyna + massówki to można zdobyć mięśnia jednak nikt mi nie powie że nie zdobywa się tłuszczu a to nie koniecznie jest moim celem.
Z tego co wiem glutamina zatrzymuje procesy kataboliczne a wspiera anaboliczne dzięki czemu łatwiej zdobyć mięśnia a trudniej tłuszcz - czytałem to w gazetkach kulturystycznych :)
Dlatego myślę że glutaminę muszę brać obowiązkowo.
Do tego białko jako podstawowy budulec mięśnia.
A kreatyna to mówi samo za siebie.
Dlatego chciałbym jakiś cykl ale jak to wiadomo odżywki tanie nie są a pieniążków nie mam...
Proszę więc was doświadczonych o radę jak zdobywać same mięśnia a nie wyglądać jak prosiak, bo kulturysta od prosiaka się różni...