PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w nabraniu masy.



p2
29-07-08, 14:27
Witam!
Mam problem, mam 19lat, 180/182cm wzrostu i ważę 60kg. Chciałbym przytyc ale jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o odżywki, suplementy itp.
Czy mógłby mi ktoś doradzic jakie odżywki wziąc? Głównie chodzi mi o to, żeby nabrac trochę ciała, tak z 10/15kg. Czy można brac odżywki nie cwicząc? Aha i nie chcę brac żadnych szkodliwych środków typu sterydy itp. Chciałbym coś co przy okazji nie rozwali mi zdrowia
Z góry dzięki!

Symu
29-07-08, 14:45
hmmmm raczej zacznij ćwiczyć i ułoz diete innego rozwiazania nie widze, a odzywki zostaw na keidy indziej.

damiano
29-07-08, 14:56
pocwicz sobie bez odzywek staraj sie jesc troszke wiecej:Dzrob sobie trening 3 razy w tygodniu odzywki wezmiesz potem:Dale jak bardzo juz chcesz cos brac wez gainera mass xxl

Kubak
29-07-08, 14:58
Oczywiscie, ze NIE mozna brac odzywek i suplementow nie cwiczac!
Zapisz sie na silownie, zrob ogolnorozwojowke z 4-5 miechow, potem trening na mase. Do tego dobra diete uloz i gitara bedzie grala.
Jezeli nie masz czasu przygotowywac pelnowartosciowych posilkow w ciagu dnia mozesz uzupelnic diete gainerem/bialkiem, ale to wszystko jak na poczatek.
Potem mozesz sprobowac monohydratu kreatyny.

tm7
29-07-08, 15:50
odżywki nie zrobią z ciebie maczo bez ciężkiego treningu :(

p2
29-07-08, 16:00
Dzięki bardzo za zainteresowanie, a czy można by było brac odżywki cwicząc w domu (pompki, brzuszki itp.). Od kilku dni piję mleko w proszku (podobno ma więcej białka) i łykam witaminę A+E, byc może to pomoże, tylko nie wiem za bardzo kiedy

Kubak
29-07-08, 16:05
Samymi pompkami i berzuszkami masy nie zbudujesz. Potrzebujesz minimum lawki pod sztange, drazka na sciane, hantli, gryfu prostego, gryfu lamanego i z 50 kg obciazenia na poczatek :)
Jezeli nie masz duzej gotowki to po prostu zapisz sie na silownie...
Co do tego mleka i witamin to nic Ci nie dadza... to musi byc dieta cala ulozona.

p2
29-07-08, 17:09