PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie odnośnie pierwszego cyklu



Luki_25
29-08-06, 01:26
Witam jestem nowy w temacie suplementów i odżywek, chciałbym dowidziec sie od czego powinienem zaczac. Chciałbym połączyc masę z rzeźbą od jakiej kreatyny rozpocząc co stosowac do niej i czy równocześnie mogę jakąś odżywkę. mogę przeznaczyć na około 300 zł.

gangster
29-08-06, 09:56
Musisz podac staz.

Mystic
29-08-06, 16:42
Chciałbym połączyc masę z rzeźbą

Raczej tych dwóch rzeczy nie da sie połączyc razem... :???:

Jeśli jesteś całkowitym świezakiem i jeśli dopiero zaczynasz przygode z siłownią to radze najpierw rozpisac sobie dobrą diete.Możesz ją uzupełnic jakims gainerem lub białkiem.Kreatyne zostaw sobie na później moim zdaniem przynajmniej 6 miesiecy stażu zeby zabrac sie za krete.Najpierw nabierz jak najwiecej masy potem bedziesz sie rzeźbic.

LUKI
29-08-06, 17:26
Mystic no tak nie do konca.

Jezeli chlopak zaczyna przygode z silownia to ma duze szanse przez jakis czas spalac smalec i budowac mase. Taki efekt mozemy tez osiagnac po dluzszej przerwie lub stosowania cyklicznosci(szokowania) masa,rzezba,masa,rzezba...

vince
29-08-06, 19:58
nie ma co gdybac, najpierw musi podac swoje dane..

Luki_25
30-08-06, 00:30
Witam odnośnie moich danych : wzrost 176cm, waga 78kg, staż 2 lata ćwiczenia w domu przerwa roczna ze wzgledu na zmiane miejsca zamieszkania to chyba byłoby tyle o mnie. Napisałem ze chciałbym połączyc masę z rzeżba- zalezy mi aby do grudnia złapac jeszcze kilka kg. gdyz mam zamiar zrobic sobie tatuaż a wiec potrzebuje nieco wiekszego ramienia :wink: a po nowym roku zajać sie rzeżba. prosze o rady. Pozdrawiam

u.waw.pl
30-08-06, 08:20
Myślę, że przy takiej wadze to śmiało możesz brać się za masę. Rzeźbę zacznij robić jak przekroczysz 90 kg.

Luki_25
31-08-06, 01:34