PDA

Zobacz pełną wersję : Wakacje...



mlody001234
21-06-08, 13:24
ano wlasnie.... wakacje dopiero się zaczęły... macie moze jakies specjalne plany kulturystyczne wakacyjne związane z dłuższym wolnym (chociaz tez nie wszyscy) jakas suplementacja..... czy moze lekko "popuszczacie" treningi zeby miec odrobine czasu na rozrywke... ja osobiscie mialem w planie drugi cykl kreatynowy.. tylko przemyslalem to i doszedlem do wniosku ile tej wody musial bym pic skoro organizm tak wypaca? nie wiem jak to jest poniewaz jestem początkujący ;) a do wszystkiego trzeba dojsc......

terrorsiejem
21-06-08, 16:23
ile wody ? nie ma z tym problemu do każdego posiłku 0.5-1 litr wody i styknie :) możesz spokojnie robic sobie cykl na lato.

007
21-06-08, 16:35
Powiedzmy że już tam trochę regularnie ćwiczysz to jak zrobisz 1 tydzień przerwy a później tydzień treningu ( oczywiście 3,4 dni łącznie do 6 h treningowych w tygodniu) i tak do końca wakacji to ci nie zaszkodzi a nawet pomoże.

lukemaster
21-06-08, 16:56
ja słyszałemz e 2 tygodnie roztrenowania sie robi..to prawda?

lg team
21-06-08, 17:49
kieruj sie prosta zasada

pij tyle ile organizm sie domaga - to wyniknie z jego obserwacji

jak czujesz pragnienie (kolor moczu robi sie mocno zolty badz pomaranczowy) znaczy ze odwodniony jestes - wtedy pijesz

jesli kolo rmoczu ma jasno-slomkowy kolor jest dobrze

nie pij wody na zapas etc... bo organizm i tak ja wydali z organizmu bo bedzie mu ona zbedna

mlody001234
21-06-08, 17:55
kieruj sie prosta zasada

pij tyle ile organizm sie domaga - to wyniknie z jego obserwacji

jak czujesz pragnienie (kolor moczu robi sie mocno zolty badz pomaranczowy) znaczy ze odwodniony jestes - wtedy pijesz

jesli kolo rmoczu ma jasno-slomkowy kolor jest dobrze

nie pij wody na zapas etc... bo organizm i tak ja wydali z organizmu bo bedzie mu ona zbedna