PDA

Zobacz pełną wersję : Dieta na redukcje



prokopek
19-06-08, 19:38
Koleżanka postanowiła schudnąć i wynalazła gdzieś dietę "cud". Jako że nie znam się na tym tak bardzo to proszę Was o sprawdzenie czy to coś sie w ogóle do czegoś nadaje. To jest jakaś 12-dniowa dieta :o

1 dzień:
- śniadanie : kubek kawy, kostka cukru
- drugie śniadanie : 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, 1 pomidor
- obiad : duży befsztyk, sałata z olejem i cytryna

2 dzień:
- śniadanie : kubek kawy, kostka cukru
- drugie śniadanie : duży befsztyk, sałata
- obiad : plasterek szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

3 dzień:
- śniadanie : kubek kawy, kostka cukru, 1 grzanka
- drugie śniadanie : gotowany szpinak, 1 świeży owoc, 1 pomidor
- obiad : plaster szynki, 2 jajka, sałata z olejem i cytryna

4 dzień:
- śniadanie : kubek kawy, kostka cukru
- drugie śniadanie : tarta marchewka, jajko na twardo, twarożek naturalny
- obiad : sałatka owocowa, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

5 dzień:
- śniadanie : duża tarta marchewka z cytryna
- drugie śniadanie : duża chuda ryba
- obiad : 1 befsztyk, sałata i brokuły

6 dzień:
- śniadanie : kubek kawy, kostka cukru
- drugie śniadanie : kurczak, sałata z olejem i cytryna
- obiad : jajka na twardo, duża marchewka

7 dzień:
- śniadanie : kubek herbaty bez cukru
- drugie śniadanie : kawałek chudego grillowanego mięsa
- obiad : nic

8 dzień to samo co 1 dzień
9 dzień to samo co 2 dzień
10 dzień to samo co 3 dzień
11 dzień to samo co 4 dzień
12 dzień to samo co 5 dzień

lg team
19-06-08, 19:55
gdzies juz kiedys spotkalem sie z dieta z kawa - dlatego pamietam bo to sie w oczy rzuca

tylko nie pamietam jak to sie skonczylo u stosujacego, ale pozytywnej opinii raczej nie bylo,

poza tym 3 posilki nawet przy redikcji to co najmniej o 1 posilek za malo,

slim shady
19-06-08, 23:36
nie podoba mi sie zbytnio ta dieta, powinno byc 5 posiłków, co to za sniadanie kubek kawy i kostka cukry ;/ śniadanie jest najwazniejsze, za mało owoców

oSiŁeK_sNd
24-06-08, 18:49