Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Początek

envies
15-06-08, 22:19
Witam. Na wstępie chciałem prosić o wyrozumiałość, bo naprawde w tych sprawach jestem zielony jak trawa. A więc potrzebuje jakiegoś planu treningowego razem z dietą. Mam 16 lat, ważę 70kg, wzrost ok 175cm. Mam silne nogi i słabe ręce. Skupić się chcę właśnie na rękach. Chodzi o siłę i wygląd :) Przygodę z siłownią zacząłem na tamtych wakacjach, potem przestalem, później znów wróciłem i znów przestałem. Tym razem już dorosłem i chcę wziąc to już na poważnie. Czasu na trening mam narazie sporo, bo zbliżają się wakacje. Myślę, że 3 dni na siłowni to dla mnie max. Więc proszę o jakiś fajny plan treningowy i dobrą dietę. I wogolę czy brać się za jakieś odżywki, czy nie, itp. Jeśli są już gdzieś takie tematy, to proszę o wklejenie (z reguły jestem leniwy, by przeglądać forum:D). Hmm.. to już chyba tyle. Ewentualnie jakieś porady na 'dobry' start. Okej, więc pozdrawiam i liczę na pomoc -
envies.

terrorsiejem
15-06-08, 22:52
więc tak :) Dobrze że nie trzeba ci tłumaczyc że dieta jest potrzebna :) Wiecej na jej temat znajdziesz tu http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=391 (wnioskuje że na mase ma byc i trafilem) trening lepiej jak bys miał rozłorzony na 4 dni ponieważ w 3 dni bedziesz musiał spedzac bardzo dużo czasu na siłowni. Układaj sobie plan wliczając w niego nogi ponieważ są one bardzo wazne i często pomijane co jest dużym błędem. Więcej info na temn temat i gotowe plany w dziale trening. Dobre rady na początek ? mysl i nie próbuj imponowac innym koncentruj sie na cwiczeniu. I oczywiście ogólnorozwojówka najpierw. Acha bym zapomniał żanych supli jedynie gainer/białko/carbo zalerzy to od braków w twojej diecie którą ułorzysz sobie samodzielnie i wrzucisz do sprawdzenia do odpowiedniego działu (tak samo zresztą jak z treningiem:) )

slim shady
15-06-08, 22:56
tu masz wszystko o co pytałeś http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=8273