PDA

Zobacz pełną wersję : 185cm 95kg 2 miesiące stażu jak zacząć żeby były efekty?



ZAHIR666
02-06-08, 00:51
Witam wszystkich.

Mam 185cm wzrostu
ok. 95kg wagi
28 lat
ćwiczę obwodowy trening od około 3 miesięcy

Trenuję w domu, posiadam (wszystko nowe):
- ławeczkę z pełną regulacją
- gryf prosty 180cm 14kg wagi
- kilka gryfów krótkich (hantle)
- obciążenie do hantli i sztangi ok. 70kg
- atlas z obciążeniem 60kg (wyciąg górny, dolny, na nogi, na ręce...)

A teraz do rzeczy. Chciałbym zacząć trenować poszczególne partie, ale zaznaczam od razu, że mogę ćwiczyć w systemie 2 dni treningu, jeden dzień przerwy i tak w kółko, lub 1 dzień treningu i 2 dni przerwy, no ale wtedy to za mało wyjdzie.
Zależy mi na tym aby być po prostu większym, tzn.mieć większe mięśnie budowę, no i oczywiście mieć więcej siły, ale to jest chyba równoznaczne z treningiem.
Nie chcę wyglądać jak utuczony świniak, ale tez nie zależy mi na super rzeźbie.

Poradźcie mi jak ułożyć plan na kilka miesięcy, chcę zacząć już trenować "porządnie"-właściwie.
Jakieś gainery plus witaminy i białko chciałbym brać(doradźcie co zakupić).
Co ewentualnie dokupić ze sprzętu.

Wiem że od razu może za wiele chcę, zależy mi najbardziej na prawidłowym planie treningowym, odżywki i inne takie na razie nie brałem nic.

Aha no i szczerze poza tym , że mam dużo więcej siły i więcej mogę wycisnąć niż na początku to efekty zewnętrzne są bardzo słabe.

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeżeli nie w tym dziale co trzeba umieściłem.

Marcinek
02-06-08, 12:47
no skoro mozesz robic 2 dni treningu 1 jeden przerwy potem 2dni to prosze bardzo trening

np
poniedziałek
klata+ tric

wtorek
plecy+bic

Sroda: wolne

Czwartek
barki+ kaptury

Piątek
nogi
ew mozesz w piatek zrobic łapki zamiast robic je w poniedzialek i wtorek o ;]

ZAHIR666
03-06-08, 07:51
No ale to jest raczej plan na tydzień a nie na system 2dni siłki i jeden wolny, no bo jak sobota wolna to co z niedzielą skoro trenować mam pn i wt...?