PDA

Zobacz pełną wersję : Problem :/



bIbI998
28-05-08, 20:26
Witam! Mam taki problem a mianowicie mam większą klatke po prawej stronie a troche mniejszą po lewej. Czym to jest spowodowane i co musze robić żeby to zrównać?? Aha noi jeszcze mi tak dziwni9e żebra wystają. Z tym też nie wiem co jest grane bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Prosze o pomoc, daję Sog'a ;)

Symu
28-05-08, 22:13
Żebra wystaja to pewnie masz jakąś wade postawy czy coś w tym stylku. Zgłosilbym się na twoim miejscu do ortopedy i zwrócil mu na to uwagę póki jeszcze możesz coś z tym zrobić, wizyta kontrolna też się przyda :)

Większą klate z jednej strony to też może być coś z tym (moj koles tak ma ), radziłbym naprawde zgłosic sie na kontrole do lekarza- to nie boli ;)

Mieczu93
28-05-08, 22:58
pokaż jakąś fotke tych wystających żeber, może po prostu jesteś chudy i potrzebujesz masy... ;)

DiscoKing
29-05-08, 09:29
A długo trenujesz na siłowni?? jeżeli masz większą prawą stronę klaty to staraj sie bardziej akcentować ćwiczenia na lewą stronę. Rozpiętkami można to dość dobrze skorygować. Jeżeli róźnica między piersiami nie jest drastyczna to sie nie przejmuj bo to jest normalne.

HerQleSZMC
29-05-08, 11:10
Ja tez mam ciut większą jedną strone od drugiej...jednak w moim przypadku jest to lewa strona. Lekarz mi powiedział ze u mnie to może być przez serducho i dlatego jest lewa ciut większa...ale o prawej to Ci przyznam sie szczerze ze nie słyszałem. Ale Ty masz całą tą strone drastycznie mniejsza czy np. samą góre ????? Możesz ćwiczyć wyciskanie hantlem ze szczególnym naciskiem na tą strone. Ja jak dopracowywałem prawą strone to własnie hantlem robiłem i były efekty.

toxic
29-05-08, 12:53
na forum nikt ci nie pomoze mozemy miec domysly ze masz wady postawy itp.. ale musisz isc do lekarza on powie ci co jest grane i ewentulanie wysle cie na jakies rechabilitacje bo przez forum nikt cie nie wyleczy mozemy doradzic! powodzenia :)

bIbI998
29-05-08, 14:07