PDA

Zobacz pełną wersję : Porady i plan treningowy



Zbój
26-05-08, 23:05
Witam,
To mój pierwszy post więc chciałem powitać wszystkich userów :)

Jestem początkującym „kulturystą” i chciałbym zasięgnąć waszych porad odnośnie treningu, odżywiania i suplementacji.

Więc zacznijmy od początku :

Wiek – prawie 17 lat
Waga – 62 kg
Wzrost – 180 cm
Biceps – 27 cm
Udo – 48 cm
Klata(Obw) – 89 cm

Trening :

Posiadam w domu mała siłownie na której od dłuższego czasu regularnie trenuje. Treningi(z początku mniej intensywne) zacząłem około rok temu. Gdy zaczynałem wyciskałem na ławeczce(max.) 32kg,teraz ~60kg.Do niedawna 50 ale po intensywnych treningach 60.Jednak
to już mój max. Dodam że odkąd rozpocząłem treningi niezbyt przybrałem na wadze.

Mój trening wygląda tak: ćwiczę co 2/3 dzień po około 30 min po kolej wszystkie partie ciała
Nogi, bicepsy, brzuch, barki itd. Jednak przeczytałem że to błąd i chciałbym abyście pomogli mi ułożyć plan treningowy na cały tydzień aby stać się silniejszym i bardziej rozwinąć muskulaturę :).

Sprzęt którym dysponuje :

- Atlas Body Sculpture BMG 4300 – http://www.allegro.pl/item366078097_solidny_prof_atlas_z_modlit_oslona_b mg4300_gw_raty.html
- Ławeczka z regulacją wysokości oparcia
- Gryf prosty krótki
- Hantle
- Worek bokserski

Aha dodam jeszcze że dużo jeżdze na rowerze, prawie codziennie.

Suplementacja i odżywianie :

Jako że jestem osobą dość chudą(chociaż wydaje mi się ze mam troche za grube nogi, nieproporcjonalne do reszty ciała) staram się przytyć jednak nie mogę. Jem dużo i dośyć regularnie, staram się spozywać jak najwięcej białka(jajka,ser biały,mleko) jednak niezależnie co bym jadł czy tłuszcz czy cukier(lubie czekolade i czasami lubi sobie troszkę podgryżdz) czy białko to i tak nie mogę przytyć.

Myślałem o zakupie jakiś suplementów, chodzi mi głównie o białko, co o tym myślicie ??

Liczę na waszą pomoc.

Zbój
27-05-08, 14:44