PDA

Zobacz pełną wersję : Trening na rzezbe i nic pozatym :)



Kapsel071
13-08-06, 10:45
witam!! jestem amatorem jezeli chodzi o cwiczenia wczesniej robilem jakies :] chodzi mi o to zeby uzyskac rzezbe swojej sylwetki znaczy sie nie zeby byc "miskiem" tylko zeby byl widoczny zarys wszystkich miesni w gornej czesci czyli od pasa w gore mam 178 cm wzrostu waze 63 kg :/ co z tym zrobic jaka dieta jakie odzywki jakie cwiczenia czytalem poprzednie posty ale ja chce miec rzezbe a odzywki to same jakies nazwy i nie wiem co i jak :( jezeli chodzi o cwiczenia to czysto domatorsko mam drazek robie pompki w roznych pozycjach oraz brzuszki nie nastawiam sie n a silownie moze jakies ciezarki ale napewno mozna zrobic jakies cwiczenia na drazku i pompki i brzuszki prosze o odp moge cos dodac jezeli nie bedzie wiadomo pozdro :)

mapet
13-08-06, 11:02
&#379eby robić rzeźbę trzeba mieć wpierw masę bo w czym chcesz żeźbić jak Ty wogule nie masz mięśni.
Cóż jeśli będziesz walił codziennie po kilkaset pompek i do tego mnóstwo podciągnięć to jakieś tam mięśnie na pewno sobie wyrobisz (miśkiem na pewno nie zostaniesz). Ale przy takim treningu na pewno nie potrzebujesz żadnych odżywek. Dobra dieta w zupełnosci wystarczy.
Pozdro.

Kapsel071
13-08-06, 11:20
acha ja czytalem tam cos o dietach ale nie wiem zbyt wiele znaczy sie to ze na sniadanie platki z mlekiem na obiady mieso z ryzem kasza itp a na kolacje chleb z serem lub i mleko duzo trzeba pic mleka jak ja mam sobie zrobic diete nie wiem co i w jakich ilosciach spozywac :/ czy w czasie diety mozna cwiczyc czy trzeba poczekac az nabiore na wadze ???

Smug
13-08-06, 11:34
Kapsel071, najpierw zobacz jakie masz zapotrzebowanie Kcal

http://www.e-kulturystyka.info/viewtopic.php?t=448

tutaj masz przykładową dietę na masę:

http://www.e-kulturystyka.info/viewtopic.php?t=1251 oczywiśćie najlepiej "edytować" ją dla

siebie tak, aby jak najlepiej Ci pasowała