Zobacz pełną wersję : Olimp kreatyna
A więc na początku powiem że jestem zielony w sprawie odżywek, mam za sobą pół orku nieregularnych ćwiczeń na dość ubogiej siłoni. Dziś kupiłem sobię to:
http://images26.fotosik.pl/203/fcda2b89496fd6fc.jpg (www.fotosik.pl)
Na opkaowaniu pisze:
"Zalecana dzienna porcja:
4 kapsułki dziennie po treningu lub o podobnej porze w dni nietreningowe."
Prosze o odp.
Mam brać 4 kapsułki codziennie aż mi sie skonczy kreta?
Prosze o rozpiske ;p
lukasz-stargard
27-04-08, 16:16
Sa rozne zdania na ten temat. Jedni mowia ze 4 przed treningiem i 4 po treningu. Jest tez zdanie ze 4 rano przed sniadaniem i 4 po treningu lub w dni nietreningowe o tej samej porze co trening lub 8 godz po sniadaniu. Takze sam wybierz. Ja obstaje za opcja 4 rano i 4 po treningu chociaz wg jakis tam badan lepsza jest wersja pierwsza.
Jeszcze co do tego czy masz brac az sie skonczy to odpowiem ci tak. Zreob sobie cykl kreatynowy. Np. 6 tyg. jak masz opakowanie 300 kaps. to starczy ci na jakies 5.5 tyg. biorac po 8 dziennie. Takze to jest cykl i biertz az cie sie skonczy to akurat bedzie cykl. Po cyklu odstaw ja na taki sam okres jaki brales.
Jestem po cyklu tej kreatyny.. 150kaps. brałem wg. zalecen i byłem b. zadowolony z efektow. Wiadomo, najwazniejszy jest trening i dieta, a łaczac z tym ta krete efekt powinien byc zadowalajacy :]
Marcinek, zrobiłeś cykl na 150kapsach? :D to napisz jak to brałeś, i jakie te efekty?
z tego co czytałem i dowiadywałem się od kolegów to:
- jedna tabletka na czczo rano
-30 min przed treningiem
-30 min po treningu
-wieczorem
razem 4
ale osiem tabletek to nie zadużo ? mam to łykać garściami? będe musiał brać do szkoły zamiast 2 śniadania ;p
dodam że teraz wykupiłem sobie karnet na profesjonalną siłownię ;)
a diete ulozyles?
jak nie, to uloz, a kreatyne zostaw na potem.
Ale teorie tworzysz dawkowania kreatyny łukasz_stargard.
Czytaj podwieszone o kreatynie.
Tam masz rozpiskę.
Czyli 8 kaps kreatyny dziennie.