PDA

Zobacz pełną wersję : Serwatka bialkowa



Krzysiek88
19-04-08, 19:47
Witam!!!
Jestem zielony jesli chodzi o odzywki i wogole te sprawy. Cwicze na silowni 1 miesiac. Zastanawiam sie czy moglbym uzywac serwatki bialkowej. Nie wiem jak ta serwatke stosowac i czy moge juz ja uzywac:/ Mam 185cm wzrostu, wage 76kg i 19 lat. Czy moglby sie ktos wypowiedziec na ten temat. Bylbym bardzo wdzieczny...

Jaco90
19-04-08, 20:23
Serwatka przynajmniej moim zdaniem to syf. Nawet szybko chcesz sięgnąć po jakieś odżywki. Lepiej kup sobie jakiegoś gainerka dla uzupełnienia diety , jeśli masz wogóle diete i dobry plan treningowy i wiesz , co chcesz osiągnąć.

Krzysiek88
19-04-08, 20:27
Hmmm... nie mam rzadnej diety, nawet planu treningowego. Ciezko mi dobrac jakikolwiek plan bo moge cwiczyc jednynie: Sroda, czwartek, piatek...:(
A czym jest ten przedstawiony produkt??

Jaco90
19-04-08, 20:48
Gainer to odżywka węglowodanowo białkowa, (na mase). A rozómiem że robisz ogólnorozwojówke, a w późniejszym czasie co zamierzasz ??
Mósisz wiedzieć co chcesz osiągnąć , i na czy ci najbardziej zależy , od tego ułożysz sobie plan
czy to ma być na mase ,siłe ,czy rzeźbe.
Dieta jest bardzo ważna a gainer to tylko uzupełnienie diety, więc jeśli nie masz diety to raczej nie ma co liczyć na cud.

Punisher
19-04-08, 20:49
Przeczytaj podwieszone w tym dziale oraz w dziale dla zielonych.
Tam dostaniesz wskazowki, szczegolnie w dziale dla zielonych - poczatku suplementacji i zbior tematow, jest wszystko ladnie opisane.

Tomek5
19-04-08, 20:50
gainer to taki schabowy i ryż w proszku:) czyli około 70% węglowodanów i 25% białka
http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=176 tutaj masz trening cwicz nim 6 tygodni
cwicz w środe i piątek na siłowni a w poniedzialek rób trening w domu (zainwestuj 100 zł w sztangielki bo bez nich ani rusz) http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm tutaj masz przykladowe cwiczenia

zairzyj do działu dieta znajdziesz tam przykładowe diety oraz rady