PDA

Zobacz pełną wersję : Ekspander i Pompki



mietek 707
17-04-08, 16:49
Siema jestem początkujący i mam do dyspozycji ekspander. Mam 17 lat. Znalazłem w internecie trening wlaśnie z tym przyrządem. I chciałbym sie poradzić jak bym mógł go przekształcić. Na ile dni ? Po ile razy w serii ?
TUTAJ JEST TRENING : 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Rozciąganie ekspandera za plecami lub Rozciąganie zamocowanego na końcu ekspandera jednorącz stojąc-3-4 serie x do zm.
4.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm.
5. Pompki w podporze tyłem2-4serii x do zm.
6.Francuskie jednorącz z ekspanderem-3-4serie x do zm.
7.Rozciąganie ekspandera przed sobą-3-4serie x do zm.
8.Rozciąganie ekspandera nad głową-3-4 serie x do zm.
9.Rozciąganie zamocowanego na końcu ekspandera do brzucha w siadzie-3-4 serie x do zm.
10.Uginanie ramienia z ekspanderem stojąc-3-4serie x do zm.
11. Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
12. Wspięcia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
13. Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm.
To chce przez to osiągnać nie wiem czy to sie opłaca.

Siła i Masa (rozwój masy mięśniowej z naciskiem na rozwój siły mięśniowej ogólnej). Proszę za odpowiedź z góry dzięki.

DiscoKing
17-04-08, 17:14