PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc potrzebna profesionalna



sts
17-04-08, 12:02
witam ćwiczę od 10 miesięcy i coś cieńko rośnie bicek od czerwca do lipca z 29 do 31 potem od września to listopada do 33 potem od stycznia 17 do 34 i teraz coś znowu stoi choć dieta jest więc ie pisać ze pewnie brak ćwiczenia też nie za dużo ktoś coś poradzi?
od 3 tygodni biore ktp + cp mam 2 małe puchy cp teraz kończe 1 i jakoś nie widzę efektów masa 0 nawet 1 mm w łapie brak trening zmieniam dieta w miare jest trening od tygodnia stosuję Fbw bo splity cieńko ostatnio w stczniu po creatine mega caps przybyło lednie 5 mm w łapie nie wiem czemu tak słabo
ogólnie to na krecie cieńko i bez niej też
Normalnie mnie krew zalewa jak mierzę łapę atu nic w ile czasu rośnie ten 1 cm co kilka miechów?.Pomocy

SEBAN
17-04-08, 13:02
Jeżeli tak słabo idzie to wina w treningu leży albo w diecie,jedno z dwóch.Miałem ostatnio ten sam problem,poprawiłem dietę(troszkę) i już jest lepiej.Może napisz co i jak ćwiczysz,jak jesz i ile jesz.Pozdro!!

sts
17-04-08, 13:19
no wiesz ćwiczyłem różnie [http://www.***.pl/Porusz_swoje_bicepsy_%21%21%21-t43126.html] np to teraz Fbw 15,10,5 od 2 tyg niecałe jem białko wpc , jajka tuńczyki bułki razowe owoce warzywa troche lipa ze cp cos niedziała na mnie

wiek 20
wzrost 165
waga 70
staż 11 miesięcy bo chywa zapomniałem

sts
17-04-08, 18:36
ktoś pomoże ?

Symu
17-04-08, 20:23
Jest pare możliwości trening, dieta, regeneracja, genetyka lub twój organizm w takim tempie rosnie.
5 cm w ciagu roku to nie jest zly wynik.

Możesz spróbowac superserii, łaczonych badz coś takiego (ja tak ruszyłem biceps ale nie znaczy że na Ciebie podziała):
-seria łączona 3x10-12 podnoszenie hantli z subinacją i ugnianie rąk na wyciągu dolnym- uchwyt prosty, powolne ruchy (na wyciągu), ciężar taki żebys miał zapas 2-3 powtórzeń.
-3x8,6,6- uginanie rąk ze sztangą łamaną, progres, ciężar taki żebyś nie mógł zrobić po serii więcej niż 1 powtórzenie, ostatnia seria z pomnocą.

lolek997