PDA

Zobacz pełną wersję : HMB - czy zażywać w trakcie 3 tygodniowej przerwy w treningach???



Grzegorz_n
16-04-08, 23:22
Witam :)


Jestem początkujący i trenuję od dwóch miesięcy. Ok. 3 tygodnie wstecz, zacząłem brać HMB, jednak w od początku tego tygodnia musiałem przerwać treningi z powodu nieplanowanego wyjazdu. Wracam do siebie 6 maja i dopiero wtedy, będę mógł ponownie i systematycznie odwiedzać siłownię. W sumie, moja łączna przerwa w treningach potrwa ponad 3 tygodnie.

Pytanie proste...
Czy w czasie 3 tygodniowej przerwy w treningach spożywać HMB, czy też odstawić i ponownie zacząć wraz z treningami???



Z góry dziękuje za każde info :)


Pozdrawiam :)
Grzegorz

marcinmks1
16-04-08, 23:32
HMB glownie ogranicza katabolizm powysilkowy. Jesli nie bedziesz cwiczyl to twoj organizm bedzie sie regenerowal bez koniecznosci wspomagania HMB.

Tomek_17
17-04-08, 19:13
zostaw sobie to HMB na później.

MhL
17-04-08, 19:17
W czasie przerwy regenerujemy organizm. Organizm odpoczywa od cyklu i odżywek.

Szkoda ze taka dluga ta przerwa.
W 2 tygodniu mozesz pobiegac poplywac, jakies pompki.

Grzegorz_n
18-04-08, 00:14
Witam ponownie :)

Dzięki za wskazówki i sugestię. Oczywiście, jeżeli tylko będzie to możliwe, to wykorzystam każdą chwilę, na trenowanie, chociażby w domowych warunkach.


Mam jeszcze jedno pytanie...

Jak uważacie, czy lecąc do innego kraju, mogę bezpiecznie wrzucić do walizki opakowanie HMB czy też jakiś inny suplement, bez narażania się na kłopoty w sytuacji, gdy po prześwietleniu walizki, znajdą kapsy???
Zastanawiam się, czy nie potraktują tego jak narkotyki i zanim wszystko się wyjaśni, mój samolot będzie już w porcie docelowym ;-)

G.

HuGsoN
18-04-08, 00:26
Bierz to HMB bo jak przerwiesz to lipa będzie cykl zmarnujesz...
mozesz też dokupić tyle co wcześniej zjadłeś.
Jakie to HMB i ile masz ?

Grzegorz_n
18-04-08, 00:52