Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pomoc dla Świeżaka

Reset
09-04-08, 21:52
Witam panów i panie oczywiście.
Jestem nowy na forum,i nowy w temacie sportu siłowego itp.
Aczkolwiek słyszałem że możecie mnie pomóc.
Mam około:
-27 lat,
-182cm,
-100kg,
-Nie najmniejszy mięsień pivny.!
Chciałby zacząć przygodę z ćwiczeniem na Siłowni (domowej) oczywiście z całym kompletnym sprzętem jaki potrzebny jest.
Wiem że może trochę za późno na początki w moim wieku,ale cóż kariera była ważniejsza.
Mój wygląd,hmm wszystko w miarę,prócz brzucha.
Brzuch,hmm hektolitry browaru się piło,ale się przestało.Niestety brzuch został.

Moje pytanie do Was.
Jak powinienem zacząć,jak ćwiczyć??!!
Może jakieś odżywki,może jakieś spalacze tłuszczu??!!
Jaki kierunek powienienem obrać??
Może jest gdzieś już temat podobny,jeśli tak to proszę o namiar.
Może ktoś nada mi kierunek w którym podążać.
Niemam jakichś wielkich wymagań,cel który sobie założyłem to by jakoś w mairę wyglądać i zgóbić troszkę brzucha.
Dodam że niezależy mi na zbiciu wagi.
Proszę o odpowiedź na ww zagadnienie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich

Szacunek

Symu
09-04-08, 22:04
Nigdy nie jest za późno żeby zaczac cwiczyc. Kiedys czytalem nawet ze w wieku 96 lat jeden pan zaczal cwiczyc :)

Spalacze narazie odpusc. Powiedz mi tylko prosze czy masz jakis konktakt ze sportem?? Jak wyglada twoja sylwetk pod wzgledem proporcji, czy zalezy ci tylko na zrzuceniu brzucha czy takze nabraniu troche miesni??

http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=8273

Tu masz podstawowe tematy. Zacznij od treningu ACT (chyba jest w temacie ("trening dla poczatkujacych")

Reset
09-04-08, 22:20
Kontaktu ze sportem niestety niemam.
W pracy też ruch mnie omija,bardziej praca w papierach.
Moje proporcje jeśli chodzi o sylwetkę są niezbyt rewelacyjne.
Biceps 38cm,
Klata 112cm,
Brzuch...,
Udo 61cm
Mówiąc jednym słowem jestem ubity,zaniedbany.

Potrzeba moja zmniejszyć objętoś brzucha,i nabyć mięśni,lub niewiem co bardziej prawdopodobne je wyrzeźbić.