PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy trening



pakeros17
09-04-08, 18:58
Siemka!

Mam taki problem. Otóż, nie mam pojęcia jak ułożyć sobie trening na siłe/rzeźbę/masę ( każdego po trochu ). Nie znam się i nie wiem, czy w ogóle jest jakaś na to szansa. Na siłownię nie mam zbytnio czasu ani kasy, dlatego chciałbym poćwiczyć w domu. Posiadam 1 hantel 5 kg oraz drążek. Nie spodziewam się po tym jakichś znakomitych wyników. Chcę po prostu zwiększyć siłę i jako tako dobrze wyglądać. Mogę ćwiczyć 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek. Mam 177 cm wzrostu, ważę 62 kg. Jeśli to Wam ułatwi to napiszę "na co mnie stać".

Ćwiczenia na drążku:
1 seria / 10 powtórzeń / wąskim nachwytem /
1 seria / 8 powtórzeń / szerokim nachwytem /

Pompki
1 seria / 50 powtórzeń / standardowe / rozstawienie rąk na wysokości barków
1 seria / 15 powtórzeń / standardowe / wąskie rozstawienie rąk

Hantle:

1 x 70 powtórzeń /
1 x 30 powtórzeń / ręce przed siebie
1 x 30 powtórzeń / ręce unoszone bokiem

1x 20 powtórzeń / ręce za siebie, zginanie w łokciu

Wiem, że to jest nieprofesjonalne nazewnictwo, ale nie potrafię inaczej nazwać ćwiczeń. Wszystkie uwagi / krytyki przyjmę z godnością :D


PzdR

stefan1607
09-04-08, 19:14
Tych powtórzeń z hantlem troche masz za dużo. Moim zdaniem nic Ci one już nie dają. Musisz sobie kupić cięższe, możesz sklepać jakąś małą sztange żeby klepać biceps i wiele innych partii, później wrzuce fote jaką ja sobie zrobiłem. Wszystko prowizorka ale zawsze lepsze to niż nic. Skoro masz jednego hantelka spróbuj robić pompki na nim jednorącz (nogi w rozkroku, jedna ręka za plecami a drugą trzymasz hantel leżący na ziemi i dymasz :D) Kolejne ćwiczenie na triceps masz tutaj:

Wyprosty z hantlom w opadzie
http://www.youtube.com/watch?v=D8thV...elated&search= (http://www.youtube.com/watch?v=D8thV...elated&search=)

Myśle że 5kg to do takiego ćwiczenia na razie Ci wystarczy.

stefan1607
09-04-08, 19:24
Aha na nogi możesz robić takie fajne ćwiczenie "krzesełko":